Často kladené otázky

Krátke odpovede na Vaše otázky 

POŠTOVNÉ pre SR:

poplatky za dopravu poštou a kuriérom - DOPRAVA a POPLATKY

POŠTOVNÉ pre ČR:

- poštovné 6,99 € - platba vopred platobnou kartou alebo bankovým prevodom v českých korunách

 

Ako môžem objednať tovar?

Objednávku môžete realizovať :

- prostredníctvom e-shopu - vložením tovaru do košíka a odoslaním objednávky

- telefonicky na číslach - pevná linka  +421 51 28 655 38 | Mobil: 0940 313 189  

 

Vrátenie alebo výmena tovaru - odstúpenie od zmluvy

Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14  dní od jeho prevzatia. Toto právo Vám vyplýva z § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z.z.). Ak tovar nechcete - jeho vrátenie do 14 dní je ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.

 

1.Ako postupovať pri vrátení tovaru

Odstúpenie od zmluvy je potrebné podľa zákona písomne oznámiť prevádzkovateľovi. Najjednoduchšie - použite na to pripravený formulár -  ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - FORMULÁR alebo si stiahnite už vytovrený formulár zo stránok, ( príloha č.1 obchodných podmienok). Ak je predmetom odstúpenia všetok zakúpený tovar, je potrebné vrátiť originál dokladu o kúpe (faktúra). Uveďte číslo bankového účtu pre vrátenie úhrady.

Tovar je potrebné vrátiť v bezchybnom stave (nepoškodený, čistý, nenosený) spolu s visačkami (pokiaľ je to možné) podla možnosti v originálnom obale a s originálnym dokladom o kúpe. V prípade parfémov - nerozbalený obal.

 

Ako postupovať ak chcem platiť za tovar bankovým prevodom
Údaje pre platbu bankovým prevodom nájdete v potvrdzujúcom e-maili objednávky, ktorý Vám bude doručený v krátkej chvíli po odoslaní objednávky (suma, variabilný symbol, číslo účtu). Ak Vám potvrdzujúci e-mail s údajmi neprišiel, skontrolujte si priečinok nevyžiadaná pošta ( SPAM ) alebo nás kontaktujte. Ak chcete zmeniť spôsob platby - oznámte nám to e-mailom, či telefonicky.

 

Ak chcete čokoľvek zmeniť v objednávke 

Napr. spôsob úhrady, spôsob dodania, počet kusov, druh tovaru a pod. - nie je nutné zadávať novú objednávku, požiadavku na zmenu nám oznámte krátkou e-mailovou správou alebo telefonicky.

 

Čo ak som zaplatil/a a chcem objednávku zrušiť?

V prípade, že sme tovar ešte neodoslali, príslušnú čiastku Vám odošleme z nášho účtu do 48 hodín prevodom na Váš účet, z ktorého nám úhrada prišla, alebo ktorý nám zašlete v e-maili oznamujúcom stornovanie objednávky. V prípade, že tovar už bol odoslaný, peniaze Vám vrátime do 14 dní od termínu kedy sa nám neprevzatý tovar vráti späť, alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

 

Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená

Po odoslaní objednávky dostanete automatickým odoslaním z eshopu na svoj e-mail potvrdenie - „Prijatá objednávka č..." Ak ste takýto e-mail nedostali, dôvodom môže byť:

1. nesprávne zadaná Vaša e-mailová adresa pri registrácii - znova sa prihláste a skontrolujte svoje konto

2. objednávka nebola korektne ukončená a neprišla do nášho systému

V oboch prípadoch nás kontaktujte e-mailom či telefonicky, alebo vytvorte novú objednávku (vybavená bude len jedna objednávka.)

 

Ako viem o vybavení svojej objednávky
O vybavení objednávky - odoslaní zásielky Vás informujeme krátkou SMS spravou a tiež aj e-mailovou správou. Poštové zásielky sú doručené do 2 pracovných dní od odoslania, kuriérske zásielky do 48 hodín po odoslaní.

 

Chcem svoju objednávku ešte doplniť 
Ak ste si vytvorili a odoslali objednávku a rozhodnete sa ešte niečo doobjednať, môžete tak urobiť telefonicky, alebo si vytvoriť novú objednávku a v poznámke uviesť, či si želáte svoje objednávky spojiť a zaslať naraz.

 

Je určená minimálna hodnota objednávky?
Nie je.

 

Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?
Áno. Pri nákupe je potrebné sa registrovať ako firma a zadať údaje pre vystavenie faktúry: názov firmy, právna forma, IČO, IČ DPH, fakturačná adresa, príp. adresa pre dodanie tovaru. 

 

Newsletter
Pri registrácii si môžete vybrať či chcete dostávať informácie o novinkách v e-shope All4Men.sk. Newsletter zasielame, ak máme pre Vás atraktívne novinky, cenové zvýhodnenia alebo zaujímavé ponuky. Informácie o bežne pridávaných produktoch nezasielame.

 

Chcem nakupovať bez registrácie

V prípade, že nechcete využiť výhody registrácie a vernostného systému, objednávky v e-shope All4Men.sk môžete realizovať aj BEZ REGISTRÁCIE.

Stačí vykonať tieto kroky:

1. Vložte tovar do košíka a kliknite na košík.
2. Vyberte vhodný spôsob platby - dobierka, TatraPay, prevod na účet, online platba platobnou kartou.
3. Vyberte spôsob dopravy - Slovenská pošta alebo kuriérske doručenie. 
4. Vyplnte všetky Vaše údaje potrebné k doručeniu tovaru podľa formulára.
5. Kliknite na SÚHRN objednávky - skontrolujte správnosť údajov, následne ODOŠLITE OBJEDNÁVKU.

Po vytvorení a odoslaní objednávky Vám na uvedenú emailovú adresu príde POTRVDENIE o jej prijatí, neskôr dostanete email o AKCEPTOVANÍ objednávky a nakoniec o EXPEDOVANÍ tovaru spolu aj s SMS spravou s číslom zasielky

Objednávka sa dá vykonať aj zaslaním e-mailu, či prostredníctvom telefonického objednania. Potrebné je uviesť druh a číslo tovaru a adresu doručenia zásielky.

 

Ako sú chránené osobné údaje
Pri registrácii a nákupe v e-shope zadávate svoje základné osobné údaje, ktoré potrebujeme pre poskytnutie služieb doručenia tovaru a pre náš účtovný a fakturačný systém: meno a priezvisko, adresa (bydlisko alebo adresa doručenia), kontakty pre komunikáciu (telefónne číslo, e-mailová adresa). Tieto údaje sú uložené v našej databáze, bez prístupu cudzích osôb, ďalším subjektom ich nepredávame, neprenajímame, ani iným spôsobom neposkytujeme. Elektronická komunikácia a vymena údajov medzi Vaším PC a naším serverom je zabezpečená šifrovacím SSL certifikátom.

 

 

Váš All4Men.sk