Nákup v All4Men.sk
OZNÁMENIE UPLATNENIA- požiadavky zákonnej reklamácie.
Použitie - pri uplatnení si záručnej reklamácii v rámci zákonnej 24 mesačnej lehoty.
Vážený zákazník,
ak sa na výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho použivaní, pre ohlásenie uplatnenia reklamácie - ZÁKAZNÍCKA ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA odporúčane použiť nižšie zobrazený formulár. Tento elektronický formulár nahrádza pôvodnú papierovú verziu, ktorú môžete taktiež použiť na ohlásenie záručnej reklamácie a poslať ju spolu s tovarom na našu adresu
Zaslanie formulára pre ohlásenie Záručnej reklamácie urýchli vybavenie Vašej reklamácie a je súčasťou obchodných podmienok, s ktorými ste sa oboznámili pred potvrdením a odoslaním Vašej objednávky.
1. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému prevzatiu po jeho oprave.
2. V prípade použitia elektroniického formulária Vám reklamačný systém eshopu po prijatí oznámenia uplatnenia reklamácie zašle obratom na vašu emailovú adresu potvrdenie o jeho prijatí a zaevidovaní.
3. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
4. Nefunkčný/pokazený výrobok doručte čo najskôr od podania tohto formulára na našu adresu:
MAXMA, s.r.o - All4Men.sk
Volgogradská 13/A (PALA CENTRUM )
080 07 Prešov
5. O prijatí Vašej zásielky a procese vybavovania reklamácie Vás budeme informovať emailom.